Subject: Vs: Atesteeritud veeproovide võtja
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 17:22:06 +0300

Tere

Terviseametil on laborid Tallinnas ja Kohtla-Järvel.

Kuna asute Lõuna-Eestis, siis soovitame Teil veeanalüüside võtmise teenus 
tellida Eesti Keskkonnauuringute Keskuse Tartu osakonnast (telefon 730 7279, 
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 5. juuli 2024 17:16
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: Atesteeritud veeproovide võtja

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

OÜ Valgemetsa Puhkeküla soovib tellida atesteeritud joogivee analüüside 
võtjat.

Mis on selle hinnaks ning millal oleks võimalik Valgemetsa tulla?

Lugupidamisega

Katrin Pree

müügijuht

-- 

VALGEMETSA PUHKEKÜLA OÜ
Tel: +372 514 4561
www.valgemetsa.ee <http://www.valgemetsa.ee>
Valgemetsa küla, Põlva  vald
63610 Põlvamaa